fy rödgrön.

Jag blir bestört över hur lite vett folk har i skallen. Hur någon kan gå på Monas snack om att allt kommer att bli bra och att jobben kommer öka samtidigt som de som är sjukskrivna och arbetslösa ska ha mycket pengar i bidrag! JA allt kommer bli såååå bra.
NEJ DET KOMMER DET INTE.
Blir det en RödGrön regering kommer det till slut bli att hela det svenska folket kommer kunna leva hemma utan jobb, leva bara på bidrag samtidigt som att regeringen får makten att göra vad de vill med allas pengar. Dra in ett bidrag där, visst! Där också, jaja okej då! Hon kommer linda oss runt hennes lillfinger tills vi inte har något annat här i livet än bidragspengar. Och vem kan då säga att Socialdemokraterna inte ökar klyftorna? Nej fy för RödGrönt, och tack till Alliansen för att ni har städat upp sossarnas misstag nu i 4 år! Jag hoppas att det blir 4 år till, och sen att det forsätter vara så i resten av mitt långa liv. Jag är ju trots allt bara 16 år gammal.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-17 @ 15:50:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0