allt på tre dagar.

tre dagar sen jag uppdaterade sist, sorry!
har haft fullt upp med skolan dock, så jag har något att skylla på.
iaf, har inte hänt ngt kul precis. har varit inne på sjukhuset i förrgår och igår för att hälsa på farmor och morfar. båda ligger där inne nu, men morfar kommer snart därifrån. kanske t.o.m imorgon! :D men farmor vet jag inte.. hoppas du blir bättre farmor! vi tänker alla på dig! <3

 ♥

idag har jag varit med rebecca när hon skulle ta hål i naveln. martin och jag bara satt o chillade under tiden typ. haha. annars har det bara varit läxor och sånt i min hjärna. ÅH MATTE. min fiende, som jag ifs älskar lite just nu... men det är bara för att jag fattar det IBLAND. haha! men jag ska dra nu iaf, och sätta mig o titta på tv tillsammans med mammi. imorgon är det fredag, så sjuukt underbart!

pusshej.

Kommentarer
Postat av: matilda sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kramar

2010-09-02 @ 21:38:32
URL: http://matildasanden.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0