fet text och hatade läxor.

DETTA INLÄGG ÄR SKRIVET I FET TEXT, FÖR JAG ÄR HELT KOKO I HUVUDET.

guuuuuuuuuuud, jag har panik for real.
denna veckan är fylld med läxor, och jag bölar snart jag lovar.

imorgon har vi nationella i fysik (mitt svagaste ämne, tjoho) och sen provmatlagning i hemkunskap.
på torsdag har vi nationella i spanska.
på fredag har vi nationella i spanska, no:n ska in, so:n ska in och jag ska redogöra muntligt vad arkimedes princip är.

kan jag något? nej.
är jag helt värdelös? ja.
pluggar jag på? som tusan.
SÅ VAD ÄR DET SOM BLIR FEL?!



Kommentarer
Postat av: mm

jag kan förstå att du får panik inför allt detta därtill förkylningen som du har men :

är du värdelös, NEJ.

kan du något, JA

klarar du det, JA

kram

2010-05-04 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0