bengt-åke ledde oss in i förlorarnas land.

hola amigos!

har varit en bra dag i allmänhet, förutom den jäkla hockeymatchen (sverige-tjeckien). åh vad sur jag blir på vår förbundskapten, bengt-åke.
vi ledde med 2-1 tills lilla bengt-åke tog en time-out, 15 SEKUNDER INNAN MATCHENS SLUT. varför gör man så?
iaf, så fick ju tjeckien ett peptalk och smällde in ett mål, och kvitterade.
sudden death dåva, det gick ju mot en tragedi. sverige absolut söööög i 10 minuter, gjorde knappt några anfall utan körde försvar på hög nivå.
men det blev faktiskt inga mål där. det betyder STRAFFAR.
sverige har ett nytt och ungt lag, som inte är erfarna. så de missade 2 utav 3 straffar - vilket gjorde att tjeckien kom till final. jag blev så arg så jag vet inte var jag skulle bli av. och allt pga vår förbundskapten. jag vill verkligen höra hans förklaring till den time-outen.

efter denna fruktansvärda match satte jag mig i solen med familjen och lyssnade på lite musik.
nu ska vi grilla, revben med nypotatis. SOMMAR ELLER? LOVE TO THE WEATHER.
kramar och trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0