one weeks update.

oj oj oj, en vecka sen jag uppdaterade sist. nästan skrämmande.
har inte haft möjlighet, har inget bredband nu efter flytten. så får smita upp till johanna ibland och kolla igenom grejorna. sen har ju mamma internet på mobilen med, men kan inte lägga in inlägg där :(
men bättre sent än aldrig väl :D

skolan har gått bra denna veckan, den har dock varit fylld av prov. sucks, men alla prov har känts jättebra. särskilt SO-provet idag, det kändes riiiiiiiiiiiiiiiiiktigt bra. mvg-kvalité, hahah.

nu ska jag mysa med familjen och sen ska jag till pappa imorgon. skulle dit idag egentligen men han skulle på fest så det blir imorn ;d

hörs, jag ska försöka bli bättre på att smita till min syster - haha. kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0