wonderful world.

en helt perfekt dag till asså, besides the raaain. vill ha sol igen!
iaf, fick reda på två till betyg idag! mvg i både SO och bild!
riktigt nice, har hoppats på båda så mkt så nu är det riktigt skönt att få vad jag vill ha, haha :)
kommer nog bli ett fint betyg i år, ett som jag kommer vara stolt över. det betyder mest faktiskt!


har varit och tränat idag, dock tagit det lite lugnt pga att jag sträckte min axel igår. jag är lite dum ibland ;)
soft vecka nu, imorgon ska vi på klassresa till köpenhamn och bakken. jag ska vara en riktig dansk hihi!
sen på onsdag är det fotbollsturnering (köööötttaaa) och sen på kvällen avslutningsfest (daaaansaa)
på torsdag är det städ och film som gäller sen på fredagen kommer den älskade och längtade avslutningen!

på fredagen där ska jag först till min kusins student, sen vidare till vinnö på kvällen. fest där ju :)
haha det var inte meningen att det skulle bli ett såhär långt inlägg, men sånt får ni ta! :D
kramar!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0