perfect day.

hej cutes.

idag har jag stekt mig själv i solen hur länge som helst så nu har jag blivit bruuun.
NOT. inte ens en gnutta färg har jag fått på min kropp! ORÄTTVIST! :(

har precis ätit, grillade revben med potatisskivor i ugn. sen vitlökssås och morötter på det. kan det bli mkt bättre? och vädret är så underbart att jag bara vill gråta av lycka!
allt har verkligen gått bra idag, perfekta dagen faktiskt.

tänkte bara uppdatera lite såhär innan datorn stängs av. men ni får ha det riktigt bra i kvällssolens ljus.
kärlek till alla.

BTW, BILD PÅ HÅRET HAHA. fast det är mkt ljusare i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: T I N A

fin fin blogg:D

2010-06-05 @ 21:46:33
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0