grillkväll - pretty lame.

trött evelina som skriver.

hej! igår var det grillning med people, men det blev dock inte i torsebro utan i grushålan ist.
ganska tamt, ingen action alls. tog en timme att få igång elden, elden jag och rebecca fixade material till.
duktiga tjejer är vi!

många stack ganska tidigt på kvällen, men min buss gick inte förrän 11 så jag fick vänta. natalie och jag gick vilse i skogen en stund efter att vi släckt elden. kom ner till bussen och fick sällskap av fisen.
trevligt att träffa dig igen sötnos! <3
jessica och malin kom också dit och sa hej :)

när jag kom hem drack jag och sen somnade jag i soffan och sen var det morgon. typ :p

LATERS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0