Nabil El Alaoui Sossey.

tänkte bara droppa in ett inlägg.
har varit hos pappa i helgen, har mest varit nere hos min farbror dock. umgåtts lite med dem :)
idag har vi handlat och nu har jag precis kollat färdigt på vampires suck. helt sjuuukt bra film! :D parodi på twilight-filmerna, just the way we want them to be. :)

sen tänkte jag ge min lilla skara läsare ett bloggtips. :)
www.farbrornabil.se heter bloggen som skrivs utav Nabil, en skön skaterboy som verkligen vet hur man bloggar. hans blogg är fenomenal, och den berör en till max. alltid trevligt att läsa hans blogg, och jag tänkte att det är lika bra att ni med vet om honom. började läsa hans blogg för inte så länge sen, kanske 2 veckor sen. men jag är himla glad att han kommenterade min blogg så att jag fick chansen att börja läsa hans. så har ni tråkigt en dag, eller bara känner för något nytt att läsa - klicka er då in på hans blogg och sprid den vidare, så andra får glädjen att läsa Nabils äkta blogg.

Nabil El Alaoui Sossey, detta inlägg tillägnar jag dig och din blogg.


Kommentarer
Postat av: Nabil

Jag älskar dig.

2010-07-25 @ 22:31:15
URL: http://www.farbrornabil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0