helgen.

vaaaaaaaaaaaaaaaarmt är det idag!
stekhett, och så himla kvavt. får panik för det hjälper inte att gå ut heller.
jaja, det är äkta svenskt det här. eller inte.

har ju varit hos pappa i helgen, eller från lördag. fredagen spenderades ju på kdagarna med tjejerna o en massa andra. trevligt. sen har det varit killebomfestivalen i lördags och sol o bad i söndags. igår var det ju vm-final och spanien vann, mitt älskade spanien. :)

idag har jag varit på stan med johanna, åt sen lunch på ocean city, kinamatsbuffé. gottigt.
gick ner till tivolit med, tog lite lotter.
ska ner dit ikv igen, kommer en massa artister dit så man får väl dra dit. mamma följer med, haha.
annars blir veckan nog lugn, förutom då kdagarna.

vi hörs o så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh, om man använder rosenkransband som bave använder är man kristen. vf ska man annars använda rosenkransbannd som man ber med i kyrkan?????? där det är maria och en jesusbild på och ett kors med jesus på?

2010-07-13 @ 13:51:10
Postat av: evelina.

anonym: han kanske tycker det är snyggt? eller hur? oavsett vad det är för ngt smycke han har betyder det ju inte att han är kristen. jag hade kunnat använda såna om jag tyckt att det hade varit snyggt, även om jag inte är kristen.

2010-07-13 @ 13:54:24
URL: http://eevelinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0