veckan.

hej babes. ♥

imorgon är jag ledig från skolan, ska med mamma till oskarshamn. hämta ett typ byggbord till min morbror. =)
en roligt roadtrip. kameran är såklart med!

sen på fredag ska jag på studiebesök på IB. HJÄÄÄÄLP. hehehe, det är nervöst. för jag vet inte var jag ska gå o möta dem, haha. mamma följer mig, så hon vet nog.
noob, i know. xd

annars händer det väl inte så mkt just nu, har inte så mkt i skolan - lite småläxor då och då.
skönt, nu innan alla nationella prov. men man får icke slappa, då blir det smisk!


have a great day. kisses.


 

jag just nu.



pappa, om du någonsin läser detta (högst osannoligt), så älskar jag min parfym. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0