studiebesök på IB.

hallå där! :)

idag har jag varit ledig från skolan, eller ja, min egen skola iaf.
har varit på studiebesök på söderport. underbara personer och en underbar linje.
stormtrivdes direkt. det känns som något jag skulle kunna klara av.
lärarna jag fick träffa var väldigt trevliga också!
så nu håller jag tummar och tår och allt annat man kan hålla, på att jag kommer in och att proven går bra, o allt sånt där.
annars blir det media för lilla mig.


ikv ska jag och mamma sitta o mysa i soffan. så ni får alla ha en trevlig kväll.
love ♥



Kommentarer
Postat av: mm

Ha det så skönt i soffan, jag håller tummarna för dej, ses i morgon, kram

2010-01-29 @ 22:10:48
Postat av: Nathalie

Sjukt snygg design :)

2010-01-30 @ 20:19:31
URL: http://hotissue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0