snö snö snö, när tar det slut?!

daaamn vad jag är sleten.
sjukt najs i skolan idag dock, kom lite folk från c4 musiklinje och sjöng/spelade för oss.
så himla bra va de! spelade en av mina favoritlåtar med john mayer också, + på det.

imorgon ska jag till IB på studiebesök. trevligt värre. fast lite pirrigt. :|
ska välja mina val till gymnasiet imorgon med, usch. eller inte usch, men gud vad jag är nervös. :oo

btw, någon mer som vill att snön ska bort? TYP NU? är trött på det nu asså. jaja.

steg precis ut ur duschen och ska nu titta på american pie the wedding. hahah, yey!
ha det bra. =)


hihi, jag vet att man måste bjuda på sig själv lite, men detta är nästan på gränsen. ;)

Kommentarer
Postat av: jjjulia

faaan !

snön kommer aldrig gå veck om det fortsätter så här ;o

känns typ så..



JAG VILL HA SOMMAR ! :)



DUÄRSÖTEVE! <3

2010-01-29 @ 14:48:33
URL: http://jjuliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0