monster under sängen. flum till tusen.

sitter här i mitt rum och tittar på vänner. om tjugo minuter börjar CSI, och efter det blir det Criminal Minds. uh, sen kväll idag också ^^.
men så går det när man inte kan sova. usch, hatar min fantasi ibland.
gör monster utav småsaker.
jag tycker att jag är löjlig, men det går liksom inte att undvika alla tankar.
"är det där en person som står där?!"... "nej, det var ju bara en dammsugare". typ så.
brukar sluta med att jag sover med lampan tänd, hur löjligt det än låter.

nu ska jag snart stänga av datorn och lägga mig i sängen ist. större chans att man somnar där.
wish me luck with the sleepingpart of my life, typ.
hihi, och btw! twilight har stigit mig till huvudet. nu vill jag ha min egen lilla edward här. men nej, just det ja!
VAMPYRER FINNS JU INTE. OCH INGEN EDWARD CULLEN. men mums om det hade funnits det..... hahah (a)


shit va flummigt detta inlägg blev. jaja, så får det vara ibland. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0