goodnight, and shit. :)

här sitter jag o sophia och har det allmänt mysigt. :)
vi har bäddat (mamma har :*) och vi har krrrrängt mat och godis hela kvällen. kinamat på peking, muums. sen godis och chips. o juice (a)
"nyttigt", eller? (;

imorgon ska jag träna kl 12, så det blir ingen sjusovning här inte. tyvärr. :P fast tur att man får tillfälle att arbeta bort allt man ätit idag. mwihi, effektiv ska jag vara. minst 2 timmar imorgon! :)

jajajajaja, så får det vara ibland. har dock tänkt att jag får nog börja gå upp tidigare nu, det är ju trots allt bara 4 dagar kvar till skolan börjar igen. från att gå upp halv 12 varje dag till att gå upp 6. ingen rolig förändring....

nu stänger jag min blogghjärna, och säger godnatt för idag!
goda hälsningar från oss, de två aphjärnorna - sophia och evelina.
peace out!


sweetfeet. (och hand, men jaja) :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0