dagen.

hej alla lovely people!
sitter här och har det allmänt mysigt, eller ja, mysigt o mysigt. jag har dock alltid det mysigt. :)
denna dagen har varit riktigt slapp, sov till halv 1, sen gick jag den låååånga vägen från sängen till soffan, tog twilightboken number dos och satte mig o läste. o läste, o läste. ja ni fattar. ;d
läste ut hela boken på 6 timmar. det kallar jag sträckläsning.
nu har jag säkert gjort eva kier glad :D HAHA :')

just nu planerar jag och sophia lite inför veckan. star wars ikv, ses med mamma. puss på henne. och puss på sophia. :D


harebra, för det ska jag!



sleten och osminkad, just the way i like it. :*

Kommentarer
Postat av: mm

bra att du ska träna idag så du får röra lite på dej också, kram

2010-01-04 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0