bad update, im sorry.

hey folks, sorry för dålig update. =(
kom precis hem, har inte varit hemma på hela dagen. skola, träning och sen hem till systern min!

har inte hänt så mkt viktigt i mitt liv de senaste två dagarna, haha.
jag är frisk nu iaf, yay på det. :) sen typ har det bara varit skola.

idag hade vi snöfotboll som start på dagen, vadå jobbigt liksom. hihi, men sjukt kul dock :)
skolan gick på som vanligt annars. pratade lite muntligt med mats på engelskan idag, det gick faktiskt väldigt bra, eller bättre än vad det brukar (a)

imorgon ska jag på öppet hus på söderport, fast jag redan vet vad jag ska välja. men ja, varför inte checka in stället liksom! :D
nu ska jag lägga mig, och förbereda mig för imorgon, haha ;)

men vi hörs. ha det gött!




Kommentarer
Postat av: rami

snyggt redigerat :)

2010-02-11 @ 19:27:34
URL: http://ramispics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0