shopping och sånt.

btw, var på stan med sara igår. när hon stuckit till sin sångpedagog kände jag att presentkorten brände i min ficka. så jag gick snabbt till bikbok och kollade efter grejor. vad som egentligen, hihi. hittade ett väldigt coolt linne, lite roligare än vanliga basiclinnen tycker jag.
vad tycks? fint eller inte?






ska kolla snart efter fler saker, jag är kär i kläder. helt ärligt.




tänkte också lägga in en bild på snyggingarna från vampire diaries. cute huh?
grr, han till vänster. that's all i can say. grr.




Kommentarer
Postat av: julia

jag såg den innan, den va skit bra (y)

och jaa, dom var skiiit snygga !



2010-02-12 @ 20:46:24
URL: http://jjuliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0