namnsdag & vampire diaries.

haha ojoj vad jag är en dålig bloggerska. shame on me, for crying out loud! :|
har inte skrivit på en hel evighet känns det som.
det har varit mkt i skolan nu, med nationella och sånt. har varit sjuk också, så det har ju inte precis bättrat på allt. hade nationellt prov i svenska igår och idag. det gick hyfsat tror jag faktiskt. :) så jag är nöjd!

kollade på vampire diaries igår, jag lovar - det är min favoritserie just nu. haha mest för att den påminner så sjuukt mkt om twilight, och mkt för att killarna i serien är HETA. be my vampire, eller något sånt.
idag är det min namnsdag, så congratz till mig och alla andra som heter antingen Evelina eller Evy. firas idag med god mat och goda snacks.


kärlek. ♥


 toker, just the way i like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0