melodifestivalen.

jag absolut älskade salem al fakir igår! den var så speciell och unik, och jag bara åååååh, smälte.
var helt klart rätt att han och ola skulle till final. fast jessica andersson kunde ju liksom gått o lagt sig eller nåt. -.- haha.

idag händer inte så mkt, har tyvärr blivit förkyld igen. knas, jag hatar det. så jag snörvlar vidare.
studiedag på tisdag, skönt som attans. hihi. annars är denna veckan ganska jobbig. har nationella prov i svenska på torsdag och fredag. läskigt. sen har vi engelskaprov på onsdag.
så ingen vila här inte!

nu ska joina familjen med vad de än håller på med, haha. ha det bra! kram.



 hihi, ett fett + på att mina tänder är sneda. hahaha fail.


Kommentarer
Postat av: mother dearest

Såå sööööt du är på denna bilden, min älskling! INTE!!!! Du e för härlig som kan bjuda på dig själv så. Puss, puss.

2010-02-10 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0