skor från Din Sko. 199 kr.

hej!
idag blir det loppis i önnestad, kanske träffar på lite folk där, vem vet! :)
sen blir det vidare till yllan förhoppningsvis. reptilmässa där. SNAKES. jag älskar ormar, typ det bästa djuret i hela världen. skulle gärna haft en själv, men jag vet inte hur man har hand om såna så det får bli någon annan gång! men fina är dom! :D

köpte ett par skor igår, riktigt fina gladiatorsandaler. jag vet jag vet, sommarn är typ över - men jag kunde inte låta bli. vet ni varför? JO för att jag kan aldrig köpa damskor. för jag har strl 43 i skor. men dessa damsandalerna i strl 42 passade! jag blev så lyyyycklig hahaha. 199 kr på din sko rean.
bild på skorna & på mig finns nedanför :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0