today and yesterday.

hejhej! har varit helt slutkörd sen intervjun så jag har inte uppdaterat. förlåt!

intervjun kändes jättebra ska ni veta, men det är bara att hoppas på det bästa och hålla tummarna. men det kändes bra iaf, tack gode gud. haha eller något sånt iaf.
efter att jag varit där åkte jag tillbaka till skolan och sov typ nästan igenom lektionerna. stack till stan med sara sen, hon skulle köpa present till sin kille. :)

idag har vi varit på bio med klassen och de andra 9:orna. pojken i randig pyjamas hette filmen. har dock sett den innan och läst boken så jag visste redan. det är ett bra filmtips till er där ute, se den!
fick inte stanna i stan efter bion, för jag har knasiga lärare. säger en sak sen en annan. jajaja, man kan inte få allt i världen. gick på stan med mamma efter skolan, köpte ett par jeansshorts och åt glass. myspys!

vi hörs. :) kram!

Kommentarer
Postat av: Bave Amin - My haters are my motivaters

Cudder är skönare en alla de, kan lova dig det! Hmm.. tre st, jag som vill ta 100 (a) haha skoja men.. ''Pursuit of happiness'', ''Soundtrack 2 my life'' & ''Up up & away'' är sköna :) Kram

2010-04-15 @ 16:32:31
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0