spexfoto & idolresan.

helgen slut nu tyvärr!
har haft en hejdundrande helg dock, en av topp 10 typ.

hade ju spexfoto i fredags, var sjöman. sen blev det stan med frida, anna och sara sen hem till sara för att sova där :)
hade himla trevligt. vi gick väl o la oss vid 22. skulle ju upp 4.

klockan ringde o jag gick upp, men sara drog sig en halvtimme till typ haha.
sen stack vi till malmö för att vara med i idol!
jag lovar, det var det bästa jag varit med om. blev filmade hela tiden, så håll koll. haha jag dansade t.o.m inför kameran. o sjöng, o skrek. nej herregud vad jag var mediabesatt!
träffade två tjejer i kön, Celina och Felicia, de var med oss resten av dagen sen.
tyvärr gick ingen av dem vidare, inte max eller sara heller. men det var ändå riktigt roligt, och absolut värt att stå i 5 timmars kö och sitta ner i en sal i 4 timmar. time of my life haha. somnade väl vid 22 igår med, helt slutkörd.

avslutningsfotot.

  

idol.
     




imorgon blir det simning med skolan, and it sucks.
nu ska jag inte göra så mkt, ska nog bara ta det lugnt.
ha det bra, kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0