shopping och skola. bilder kommer imorgon!

hejhopp!
dagen har varit riktigt bra! hade först NP i matte, gick väl helt ok tror jag. kan nog absolut få g iaf!
sen har det varit chill resten av skoldagen.
efter skolan stack jag o elina till stan o shoppade, ngt som jag inte gjort på länge. ni får se bilder på kläderna sen imorgon tror jag.
när elina stack hem kom pappa o han köpte två jackor och en kavaj till mig. så nu är jag dressed for success. :)
åt på subway med.

kom precis hem och jag är jättetrött. imorgon ska jag sova hos sara, för vi ska upp tidigt på lördag. IDOL JU! det ska bli sjuukt kul!

hahah btw, drömde en underbar dröm om Kid Cudi inatt, ska se om jag kan drömma om den denna natten som kommer nu med haha. lovely cudder <3

vi hörs, kramkram!

Kommentarer
Postat av: mm

det låter som en bra dag, jag hoppas ni får en trevlig dag i Malmö på lördag, var rädd om dig,kram

2010-04-22 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0