första skoldagen efter lovet, CHECK.

hejsan på er!

dagen har runnit på som vatten, har inte gjort mkt i skolan utan mest tagit det lugnt. fick vg på mitt verbprov i engelska och det stör mig lite, men har dock viktigare saker för mig denna veckan. TYP MORGONDAGENS INTERVJU :| haha, kan dock vad jag ska säga och jag har övat på min engelska så det ska nog gå fint. får blända dem med mitt leende hahaha!




hade utvecklingssamtal idag med och det gick bara bra alltihop. jag är så duktig enligt mina lärare. creds for me.
fikade hos mormor och morfar efter. tsm med pappa också, trevligt!

åh vet ni, på lördagen den 24/4 ska ett gäng av oss i skolan ner till malmö och heja på några som ska söka till idol. heja heja säger jag! vi ska göra allt för att komma med på tv, hahah. mina minuter som kändis har anlänt! greppa ögonblicket, typ. 







OCH OCH OCH VIKTIG NYHET!! barcelona kanske ska ner och spela mot malmö FF typ i sommar. HALLÅ jag vill se! de spelare som ska vara med i vm, tex Messi och Alves, kan inte vara med, men eftersom Sveriges landslag SUGER så är ju Zlatan med i matchen. undrar dock vad en biljett kommer att kosta. kostar den inte så jättemkt ska jag tigga pengar av alla, i swear!







nu ska jag snart sova, har fått vara uppe lite längre idag eftersom jag har sovmorgon imorgon. ska ju dock inte vara på intervju förrän kl 10.00. så det blir sovning till 08.45 ca, sen måste jag masa mig upp!


vi hörs allihop och jag uppdaterar efter att jag kommit hem efter skolan imorgon för att säga hur det kändes på intervjun. håll tummarna för mig och godnatt! 


Kommentarer
Postat av: frida :)

evelina man kan bara få vg på verbprovet så det är lugnt ;)<3

2010-04-14 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0