00.12

hallå där!

vårt internet har äntligen börjat att fungera, vilket är hur bra som helst!
idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt med mamma. bästa mamman i världen btw. :)
skönt det också ibland.

ska väl snart dra mig till sängs tror jag. imorgon blir det träning och antagligen lite fotografering till mitt projekt.
kanske kan lägga ut en liten smygtitt om jag blir klar med ngt. vi får se imorgon kväll. :)



ni får ha en bra kväll och fortsätt gärna läs, det betyder. love.



oredigerad bild ifrån bromölla. kusinens stövlar och ivösjön. :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohtack! underbara bilder i din header! superfina!

2010-04-08 @ 01:39:22
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0