jag har varit en duktig flicka idag!




just like heaven. ♥




idag har evelina varit ganska duktig :)
jag har gått ut med hunden, diskat & tagit in tvätten.
sen har jag underhållt leon också. hihih! :)

annars har det väl inte hänt så mkt. va på maxi precis, handlade lite.
nu blir det snart mat, hamburgare och pommestallrik. :) smarrigt värre.
sen blir det fotboll! sverige-ungern, emkval.
fast har dock inte så stora förhoppningar på vårt lilla lag, eftersom lagerbäck fortfarande är förbundskapten.
suck. det är nog sveriges sämsta.
jajaja, jag blir bara så upprörd varje gång lagerbäck kommer till tals, så nu släpper vi det ämnet :)

blir kanske lite pics senare, på vår efterrätt. hallon & glass.
kan det bli mkt bättre? :D

ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0