jag älskar dig Zlatan!

morsning korsning allihopa!

väcktes av min systersons skrik imorse, inte så vidare kul när man är så morgontrött som moi.
nu ska jag snart äta frukost, och det ska bli gott iaf.

igår va det fotboll, heeeelt otrolig match.
kim källström spelade ju otroligt bra denna matchen faktiskt! och vem skulle kunna ana att mellberg hade krut i sig fortfarande?
lite besviken på att zlatan inte kom in tidigare i matchen, men han har faktiskt varit skadad.. så han gjorde ett helt awesome spel ändå.
men sista minuten där asså, jag skrek rakt ut när han gjorde det målet. lilla zlatan, min älskling for the moment!
det var precis vad sverige behövde för att deras psyke inte skulle faila totalt.

men dock, vi har fortfarande lagerbäck som förbundskapten.
evelina doesn't like.

aja, nu ska jag nog klä på mig, och förbereda för en dag med läxor, läxor och återigen - läxor.


btw! sa att jag skulle lägga in bilder på hallon o sånt, men det blev inga bra. vissa dagar får man bra bilder - andra får man inte så bra. suck.

ha det så bra!


jag måste fixa mitt hår snart ---> måste fixa mitt hår snart!  jag blir galen!


Kommentarer
Postat av: » C ♥ r n e l i a

Tack söto! :D <3

2009-09-06 @ 18:25:30
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0