hejsan!

skaffade precis blogg, kändes som att alla andra har ju det - så då kan jag ju få va med i bloggen.
här får ni väl läsa mkt om mitt liv, det bra & det dåliga.
samt vad jag hittar på om dagarna. :)
lite kort om mig,
heter evelina och är 15 snart.
har en nikon D60, och är supernöjd med den. så det lär väl komma några bilder. ;)
min familj är det viktigaste i mitt liv, och efter det så kommer min utbildning.
jag har svårt för människor som snackar skit eller dömmer andra pga deras utseende.
jag ser mig själv som big, brave and beautiful. och jag struntar helt i vad andra tycker om det. :)
love me or hate me.
vill gärna se att det finns folk som läser min blogg!

ha det så bra, och jag ska försöka att lägga upp inlägg så ofta jag kan!

// evelina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0