hårfri fläck på en hårig arm.

jag är riktigt trött.
helt meningslös dag idag, satt vid datorn den mesta tiden. :p xd
fick dock testa på den permanenta hårbortagningen!
hon tog sån laser på ett litet ställe på min arm, så håret växer inte ut på läääänge nu. har en hårig arm med en helt hårfri fläck. snyggt! (h)
dock att jag trodde det skulle göra mer ont, men det gör det inte så mkt första gången på vissa.
kändes knappt, sved till lite ibland bara.

går man typ 6 ggr och tar bort håret på t.ex benen så är det permanent.
tänk, aldrig behöva raka benen igen. AWESOME.

imorgon ska lena fixa lite på mina naglar, typ fila dem. har inte så fina, så det blir väl inte så mkt gjort på dem, haha.
men snällt som tusan :*
sista dagen imorgon också. kommer sakna sovmorgnarna. och hata skolan. haha.

ha det så bra :)

 
old 8c.
i miss them. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0