första praodagen, lyckad.

 ska snart duscha (h)

hej allihopa!

första dagen på praon idag, började med att damma av typ hela stället haha. =)
sen fick jag lägga i lite brev i kuvert.

när min handledare janet sen kom så fick jag vara med på en av hennes behandlingar när hon skulle massera en kille med en sån konstig maskin. supernajs. fick testa att massera också. :)
började tio och slutade tre. :)
so far so good. :)
men imorgon ska jag nog svara lite i telefon. HJÄLP. :| hatar det! aja, hoppas att ingen ringer. xd

gick ut på stan med syster efter praon, gick till kappahl och sen åt vi glass på trendie.

och nu ska vi snart äta, kyckling och kroketter till mig. hihi!

ha det bra. puss.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Svar: Hm! Wolf Song, Paris, Penzance, Wind in the Wires och typ Tristan. Dom är bra, finns sjukt många fler.

2009-09-21 @ 20:08:45
URL: http://retaliate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0