skor till stora fötter?

hej underbaringar :)

åh vad jag önskar mig mindre fötter! jag kan inte köpa skor som har klack, för jag har strl 43 i skor. och det suuuger.
nu finns det ju så sjukt heta skor, som jag älskar, och JAG kan inte köpa ett enda par. fytusan vad avis jag blir när jag ser att folk går runt i såna snyggingskor som jag vill ha.
och det finns inte en enda butik i stan som säljer tjejskor för så stora fötter. :(
någon som har tips om var man kan köpa såna? det får va i vilken stad som helst asså!
jag är desperat.


dessa är inte bara lite snygga? :O
jag hade nog inte kunnat gå i dem, men tänk att iaf ha möjligheten att försöka. :((
 


     


Kommentarer
Postat av: Walentin

Hoho ;)

2009-10-26 @ 22:45:04
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0