ullared, svininfluensan & kläder.

hej bloggen!
sorry for bad update bitches :* hihi, nej inga bitches här -
bara sötnosar hela högen!

var i ullared igår, jättekul hade vi :D köpte massor kläder, fyndade mycket tyckte jag =)
idag har vi inte gjort så mkt i skolan, har varit ganska slappt.
fast imorgon ska vi ta sprutan för svininfluensan, men jag är mer rädd för sprutan än vad som kommer hända efter. om det nu händer ngt. tror att allt som skrivs i tidningar och dylikt är massa bullshit och överdrivet till max.
men blir jag konstig så är det ju inte någon större förändring, hahah!

nu ska jag hoppa på tåget till SO-boken, HE-HE-HE. nejmen, ska iaf försöka plugga liiite.

ha det så bra, sköt om er!

här är kläderna jag köpte, man ser kanske inte så bra, men ni får kolla noga :'D




påbild:
trosor x2.
boxarlinne x5.
bh x2.
t-shirt.
topp.
mjukisbyxor.
linne.





på mig:
boxarlinne.
cardigan.
leopardmönstrade leggings.

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Det är karamellfärg jag har hällt i :P

2009-11-04 @ 19:38:03
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0