skolan och kent.

skolan idag har varit skit rent ut sagt. eller ja, det slutade jättebra - fick vg+ på min berättelse. :) trodde jag max skulle få g haha!
sen musiken, ja. den nämner jag inte ens här.. jag mår för dåligt för den. men fick en andra chans, så nu ska det nog lösa sig! min musiklärare är bra faktiskt, trots allt. :)

nu ska jag inte göra så mkt, sitter o lyssnar på kents nya album. hah min syster kommer typ slå mig om hon läser detta, hon AVSKYR kent. hehheehehe (A) det gjorde jag också innan, men det var INNAN.
töntarna är min favorit so far.


ha det bra! puss.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men Evelina!! Jag förbjuder dig att lyssna på dem!! :P

2009-12-03 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0