tips på en bättre blogg?

hej alla sex som bevakar min blogg via blogglovin, hihi! =)
trodde faktiskt inte att jag skulle ha så många. sen har jag kanske fler som inte har bloglovin, vem vet. :) jag är glad iaf!

hur är det med er idag?
med mig är det bara bra! trött bara, fast lättad. har äntligen gjort klart mitt so-arbete.

har inte bloggat på ett tag nu, har bara inte orkat. har inte mått så jättebra, känns som att man inte riktigt duger åt alla. men man kan inte vara stark hela tiden, och man kan bara vara sig själv. eller hur?
jaja, jag får väl ta o rycka upp mig, eller vad tycker ni? :)


nu ska jag nog inte göra så mycket mer idag, men imorgon blir det att sitta o plugga till matten och musiken.

btw, för att jag ska bli en bättre bloggare behövs mer att skriva om och lite mer inlägg, det vet jag redan. men kan jag få lite tips nu i min bloggtorka om vad jag ska skriva om så är ni jättegulliga!

vi hörs imorgon! jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: BS

Klart att du duger som du är, helt o hållet dig själv, om du mot förmodan finns någon som tycker att du inte duger, STRUNTA I DOM. Älskar dej precis som du är.

2009-11-10 @ 22:38:38
Postat av: Mel@

Dags att jag lämnar en liten kommentar kanske..

Läser här lite då och då men e galet dåli på att kommentera.. =)

Gillar din blogg iaf. !!

E de du som photoshoppat dina bilder ?

SKulle du vilja hjälpa mig ?

Jag e useless på sånt där..



=)

2009-11-16 @ 10:20:57
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0