bakning.

hej loves. :)
hoppas allt är bra med er idag! jag och mamma vi bakar just nu, chokladbröd. :) mums! ska ha med dem till skolan imorgon, för vår klass ska samla in pengar till klassresa. he-he-he. (a)
men ja, det blir nog några kakor till familjen också. :) kommer bilder på det sen!
vad gör ni idag ? själv ska jag snart till min syster, och passa min systerson lite. samt göra lääxor. fy.
skola imorgon. och idrott. redskapsgymnastik, min fiende. :o jag hatar det.


gillar att jimmy choo har kommit till HM nu. grymt fina saker. :) det  verkar nästan som att HM ska bli lite märkesinriktat nu, hiss eller diss? hoppas priserna på resten av grejorna är samma, billigt o bra, det gillar vi!

vi hörs sen. puss



Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG HAR GLÖMT ATT VI SKA BAKA! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

2009-11-15 @ 13:02:16
URL: http://rebeccaasjokvist.blogg.se/
Postat av: julia

JAAH MÄÄÄHH REBECCA ! ska börja nu bara för det !

2009-11-15 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0