till min syster, johanna. jag älskar dig.

grattis till min älskade syster idag! 24 år, stor kicka nu :)

johanna, du har varit en stor del av mitt liv, du är typ som en tvilling fast ändå så sjukt olik mig haha.
men du förstår vad jag menar. jag skulle varit en dansbandslyssnande skitunge utan dig, nu är jag bara en skitunge. alla våra minnen, våra skämt och våra skruvade uttryck. det är sånt som ingen kan ta ifrån oss.
du har varit den som tagit hand om mig när jag inte hade någon annan. du har alltid varit där, och jag har alltid kunnat prata med dig.
jag kan inte ens förklara hur mkt du har haft inverkan på i mitt liv, men väldigt mkt är det. det finns säkert 100 grammatiska fel i denna text, men det struntar jag i, hehe =)
det viktigaste jag vill att du ska veta är att du är underbar, fantastiskt och världens bästa syster. jag älskar dig så otroooligt mycket. det finns inte ens ord för det!
du och jag, så har det alltid varit. och så kommer det alltid att vara. min älskade storasyster. den enda, och den bästa.

iloveyouiloveyouiloveyou.

/ evelina.




Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken fantastisk gratulationstext, ögonen tåras, du skriver så otroligt fint och jag är så glad över att ni systrar står varandra så nära, jag älskar er båda två, kram

2009-12-06 @ 19:31:33
Postat av: mormor

Vilken fantastisk gratulationstext, ögonen tåras, du skriver så otroligt fint och jag är så glad över att ni systrar står varandra så nära, jag älskar er båda två, kram

2009-12-06 @ 19:33:40
Postat av: mamma

Håller med mormor. Underbara ord. Du e ju för go'!! Ni är båda underbara. Puss o kram.

2009-12-06 @ 20:48:16
Postat av: Storasyster

Jag älskar dig också! Tack för den fina texten! Puss

2009-12-06 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0